REGULAMIN MIEJSCA
- Pstro zarządza Pstro sp. z o.o. Żelazna 103b 01-017 Warszawa NIP 5871724353 zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym w rejestrze przedsiębiorców, pod nr 0000824962 wpisana w rejestrze REGON pod nr 385381200, o numerze NIP 5871724353, zwana dalej organizatorem.
- Adres korespondencyjny to Pstro, Żelazna 103b, 01-018 Warszawa. Formularz kontaktowy przez stronę www: https://pstro.com.pl/#kontakt, e-mail: info@pstro.com.pl.
- Miejscem prowadzenia usług jest: Pstro, Żelazna 103b, 01-018 Warszawa
- Wszystkie osoby korzystające z Pstro, zwane dalej Użytkownikami, są zobowiązane do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Wejście na teren Pstro jest jednoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją niniejszego regulaminu.
- Aby korzystać z aktywności znajdujących się w Pstro należy posiadać rezerwację (rodzaje i cennik za usługę jest dostępny w recepcji oraz na stronie internetowej www.pstro.com.pl).
- Podczas pobytu na terenie Pstro należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń obsługi.
- Na terenie Pstro rejestrowany jest obraz za pomocą kamer telewizji przemysłowej. Obraz jest rejestrowany dla zapewnienia bezpieczeństwa osobom przebywającym na terenie Pstro z zachowaniem nienaruszalności ich dóbr osobistych. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności. Zabrania się streamowania, nagrywania relacji live i wszelkich innych w celach komercyjnych bez uprzedniej zgody marketingu. W przypadku nagrywania na własny użytek jest to dozwolone pod warunkiem, że nie dochodzi do naruszenia prawa lub dobrych obyczajów. Obsługa Pstro ma prawo upomnieć lub wyprosić osobę, która nagrywa lub streamuje wbrew Regulaminowi.
- Osoby przebywające na terenie Pstro wyrażają zgodę na nieodpłatne wykorzystanie i rozpowszechnianie ich wizerunku, zarejestrowanego podczas pobytu w Pstro dla celów marketingowych. Zgoda udzielona jest na czas nieokreślony i bez ograniczeń terytorialnych dla Organizatora.
Wiek
- Możliwa jest weryfikacja wieku na podstawie dokumentu stwierdzającego tożsamość i wiek osoby. Na aktywność Strzelanie są sprawdzane dowody osobiste. Osoby niepełnoletnie nie mają możliwości wejścia na tę usługę.
- Dzieci w wieku do 13 roku życia włącznie mogą korzystać z aktywności w Pstro tylko pod opieką osoby pełnoletniej, która musi przebywać na terenie obiektu.
Odpowiedzialność
- Organizator nie świadczy opieki nad dziećmi i młodzieżą.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia czy uszkodzenia przedmiotów należących do osób przebywających na terenie Pstro za wyjątkiem szkód wyrządzonych z winy Organizatora.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności materialnej za rzeczy zgubione lub pozostawione w Pstro jak również w ich otoczeniu. Rzeczy zgubione lub pozostawione w Pstro, w przypadku ich odnalezienia przez pracownika Organizatora lub oddania przez osobę trzecią do recepcji, można odebrać w recepcji Pstro w terminie 30 dni roboczych (po upływie tego terminu są przekazywane do utylizacji).
- Osoby korzystają z aktywności w Pstro na własną odpowiedzialność. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody uczestników, w tym urazy, uszkodzenia ciała i ich skutki za wyjątkiem szkód wyrządzonych z winy Organizatora.
- W szczególności Organizator nie odpowiadają za szkody powstałe wskutek korzystania z infrastruktury Pstro w niewłaściwy sposób, niezgodnie ze wskazaniami i poleceniami obsługi czy też z wyłącznej winy osoby korzystającej z aktywności.
- Pracownicy Organizatora mają możliwość wyprosić lub nie wpuścić na teren Pstro osobę, której zachowanie zagraża bezpieczeństwu ich lub innych osób znajdujących się w Pstro.
Zakup usługi
- Organizator prowadzi sprzedaż usług do Pstro na stronie internetowej www.pstro.com.pl, za pomocą, której użytkownicy strony internetowej składają zamówienie. Możliwy jest także zakup usługi na podstawie odrębnie zawartej umowy lub regulaminu imprez.
- Osoba rezerwująca oraz uiszczająca opłatę wykupuje prawo do skorzystania z aktywności w Pstro w terminie określonym przy rezerwacji.
- Składając zamówienie za pośrednictwem strony internetowej Użytkownik zobowiązany jest dokonać wyboru daty i godziny wejścia, rodzaju i liczby usług, sposobu płatności za bilety oraz zapoznać się i zaakceptować warunki Regulaminu, co jest warunkiem realizacji zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia Użytkownik dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do Systemu (POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA).
- Cena zakupu usługi jest wiążąca dla Organizatora i Kupującego według chwili złożenia przez kupującego zamówienia na zakup danego biletu.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany cen usług. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na realizację zawartych umów i zamówień złożonych przed datą wejścia w życie takich zmian.
- Jedna osoba może jednorazowo zakupić dowolną liczbę dostępnych usług na korzystanie z aktywności w Pstro znajdującą się w sprzedaży.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niezłożenie zamówienia lub niedostarczenie potwierdzenia zamówienia, niemożność dokonania zapłaty ceny spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Kupującego, problemami z siecią Internet lub innymi okolicznościami, na które Organizator nie miał wpływu.
- Nie przysługuje zwrot biletu zarówno przy zakupach online jak i dokonywanych stacjonarnie w Pstro. W drodze indywidualnej decyzji, jednak nie później niż 24 godziny przed planowaną rezerwacją, Organizator po uzgodnieniu z Kupującym może przekazać kod rabatowy lub zmienić termin wydarzenia/biletu. Na podstawie art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. kupującemu bilet wstępu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, gdyż prawo to nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi lub sportowymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
- Reklamacjedotyczące płatności elektronicznych rozpatruje serwis PayU. Zgłoszenie reklamacyjne Użytkownik przesyła na adres korespondencyjny Pstro, które przekazują je do serwisu PayU. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące informacje: imię i nazwisko, datę, numer oraz kwotę transakcji.
- W przypadkach innych niż wymienione w punkcie 26, reklamacje rozpatruje Organizator w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia na adres korespondencyjny Organizatora.
- Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem PayU.
- Organizator wystawia oraz przesyła faktury elektroniczne, gwarantując autentyczność ich pochodzenia oraz integralność ich treści. Faktura elektroniczna, zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2004 r. nr 54, poz. 535, z późn. zm.), posiada dokładnie taką samą moc prawną, jak jej papierowy odpowiednik.
- Organizator zgłasza gotowość do rozwiązywania sporów w trybie ugodowym, w tym dochodzenie roszczeń w trybie pozasądowym ADR (Alternative Dispute Resolution). W takim przypadku prosimy o składanie skarg za pomocą strony: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PLPodmiot uprawniony, do którego można skierować skargę zależy od wyboru konsumenta. Rejestr w Polsce takich podmiotów wraz z danymi teleadresowymi oraz adresem strony internetowej można zleźć tutaj: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php Wszelkie spory pomiędzy Organizatorem a Kupującym niebędącym konsumentem będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.
Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Pstro sp. z o.o. Żelazna 103b 01-017 Warszawa NIP 5871724353 zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym w rejestrze przedsiębiorców, pod nr 0000824962 wpisana w rejestrze REGON pod nr 385381200, o numerze NIP 5871724353.
- Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej jako „RODO”).
- Dane osobowe przetwarzane są w celach:
– realizacji umowy lub podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt. b RODO),
– obsługi zapytań związanych realizacją usług (art. 6 ust. 1 pkt. f RODO),
– obsługi reklamacji i skarg (art. 6 ust. 1 pkt. b RODO),
– przechowywania dokumentacji na potrzeby ustalenia, dochodzenia lub rozstrzygania roszczeń (art. 6 ust. 1 pkt. f RODO).
35. Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do skorzystania z usługi.
36. Zakres wymaganych danych obejmuje podanie: imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu. Dane te są przetwarzane w celu identyfikacji osoby lub późniejszej weryfikacji.
37. Administrator nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych. Odbiorcami danych mogą być wyłącznie upoważnieni pracownicy lub współpracownicy Administratora świadczący usługi związane z obsługą procesu przyjmowania lub archiwizowania oświadczeń.
38. Dane osobowe przetwarzane są przez okres wymagany na potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.
39. Każda osoba, której dotyczą dane, ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, w tym prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych i wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Równe traktowanie:
40. Niniejszym, deklarujemy, że nasza firma przyjmuje i stosuje przyjęte przez Miasto zasady równego traktowania, ma świadomość odpowiedzialności prawnej za nieprzestrzeganie przepisów zakazujących dyskryminacji i prowadzi działalność wolną od dyskryminacji, w szczególności ze względu na takie cechy jak płeć, rasa (kolor skóry), pochodzenie etniczne, narodowość, religię, wyznanie, światopogląd, niepełnosprawność, wiek lub orientację seksualną, mogące stanowić podstawę nierównego traktowania, a niemające racjonalnego uzasadnienia z punktu widzenia prowadzonej przez nas działalności.